Aku, QC & kERis Mas.. Setahun kemudian



Salam.
now.. br ade mood nak merepek blog aku..
Quality Control @QC+ KKM?? ape kaitan nyer ngan aku..??
ermm...
ni sebenarnyerr..
bARu2 ni my 'Mencapap' junior.. huhu sape tu??..
Send me msg...Die tanye pasal PC.. dIE igt ak ni pc Jamuan tme MMp thn lps..
Maybe sbb die pernah nampak ak tme Mmp dulu kot..
mane de,, aku ni QC...Quality Control 4 Keris mas tme MMp thn lps..
hohoohohoo... tbe2 je ak teringat kejadian sms aku di tabalkan menjadi QC yg tak bertauliah..
Hahaha.. Horror experience@ sweet memory 4 me..
tah lerr...kelakar pon ade.,.
ak sure gler2 dak diet 11 ORG ramainyerr yg g jd QC kt UKM Bangi..trauma yg glerr
tgk je le.. aku tanyer sape nk jd QC 4 this yr.. haram.. sume x moh g.. huhu termasuk ler aku.,.
Nxt week.. batch br nk msk.. so, ni telah mengenap kan annerversary 1st yr ..haha
' hepi annervesary le pade my experience sbg Qc...'

7 comments:



Lien Abdullah said...

ak jd org 1st lg..
bangga n riak menguasai diri..
rupa2nya dah 1st anniversary kan..
cpt masa berlalu..
ko nk hadiah pe?
tp ko kn bg kt ak gak la..hahha

Anonymous said...

ahaha..setahun dah??
kt luar cam x rase..
kt bangi sehari cam setahun lak..hihi
tp mmg x ley lupe la..
anger + bengang + cam orng bodo
= tp jd sweet memory lak

kawan2 hepi anniversary
;P

noi_azufham said...

walaupon dah setahun kemudian:::
tp aku masih menanti t-shirt HEP yg telah dijanjikan oleh Dr kesayangan kite semua...
Moral of the story::__??
jgn mudah percaye dgn janji manis org yg busy memanjang..

hazaryu said...

sape anonymous tuh..nk tau gak..

yela,dh stahun daa...
xsangke ek..ingt best..tp pglmn dashyat gak r duk c2..
ala2 survivor g2...
xknl org,kene pandai cr mkn...
well..hepi annivasary sume..

btw,sape ko nye buddy fuza?
ak x knl ler

noi_azufham said...

anonymous tu.. kak ros kot.. die ade blog tp xmoh bg address.. ceh!! nak tgu upgrade konon.. hahaha..

azah:: buddy ak...kak fiza kwn kak yus..

hazaryu said...

bukan buudy senior la..ak knl la bddy senior ko...
ko nye junior la

k.ros ada blog..waa..

noi_azufham said...

oo buddy junior..
amira ahmad..xbuddy anuar


Related Posts with Thumbnails