salam maal hijrah...


::plez jgn tanye soalan ni!!::


Salam... ahad lepas.. my older sis bertunang
alhamdulilah.... x kelam kabut sgt..
everything berjalan dgn smooth..berehhh
BUT..

ni yg aku paling bengang ngan sedare mare.. sepupu sepapat aku nih..

tme nak balik dr umah ak jek..

soalan yg aku malas aku nak jwb suka benor dorg tanye
::
ape dia???

mak yam:: fuza ko ble lagi?
mak long Ji:: noi, ble pulak?
kak tina:: noi, x sabar nak tengok noi tunang?? bile lagi?? kak tina nak ambik gambo ni...
cik kucit:: pasni noi la pulak..
cik besah:: noi senyap jek..

tapi paling aku bengang kalo ade yg ckp...
>>pakai duit ayah dulu lerr..


byk le ko.. suke2 jek nak suro aku tunang cepat2...

ishhhhhhhhhhhhhh.. benci glerr aku nak jawab sume soalan ni..
tp aku still jawab soalan dorng yang myakitkan ati aku...

my answer::
>>insyallah.. thun depan kot...
hahaha lawak glerr!! mesti le lame lagi,,,
nak gi smbung master.. g umrah ngan mak n ayah.. beli kete.. umah.. renovate umah...
yg penting nak KUMPUL DUIT!!

bila aku ckp kat mak::
ni jwpan yg mak aku suggest kat aku suro jwb bila org tanye soalan2 tu lg..
1) xde org dtg meminang lagi
2) mak yam masuk le meminang..

ishh,, glerr aku nak ckp cm tu... mcm desprate jek
x pe sabor jek!!

Related Posts with Thumbnails