::saya sayang kat awak::

Salam...

" Kalau sayang jangan marah-marah, Kalau rindu, jangan benci-benci.. ....luahkan sahaja"

Maybe dah agak lambat aku comment citer 'kasihmu ramadhan'
citer tv3 yg best...
obses plak bila tengok citer ni...

tibe2 plak rindu nak tengok citer ni...
sedih gler...banyak kali kot aku nangis...huhuhu
tabik spring la pd director citer ni
and suke sbb happy ending..

yang tak bley lupe...ayat ni..

marah sebab sayang...

benci sebab rindu...

Sebab tu lah, angah kenalah sampaikan pada nenek..

Kalau sayang, tak payah marah-marah..

Kalau rindu, tak payah benci-benci...

AND SATU LAGI AYAT SENTAP

"Cinta tu adalah suatu yang dipinjamkan oleh Allah dan kita xtau bagaimana kalau Allah tarik balik perasaan cinta tu"

CONCLUSION:
Luahkan je ape yang kita rasa...
Biar dia tahu perasaan kita..
rebutlah semua peluang di depan mata ..:D


p/s:: tiba-tiba je rindu nak tengok hero citer ni....


4 comments:



miszmextor said...

tajuk tak leh bla. gempak habis. ingtkan utk cikgu ke apa..haha...
btw, citer tu mmg besh la. ayat n plot citernya.

noi_azufham said...

Lol.... mmg utk cikgu tu pon(hehe acah je)...

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
noi_azufham said...

lol... entry ni utk semua la...
cikgu bm, cikgu bi... doktor kat mesir.. budak famasi and budak pdr sekali...

Related Posts with Thumbnails