::hari ni besday ayah::

salam..
Hari ini besday ayah yang ke 58 tahun

sejak start sem....busy memanjang...
sampai tarikh pon tak ingat
mujur tadi syeri tanye date arini...

cepat-cepat aku call ayah...
sebab arini ari special ayah...
bukan setakat besday dia arini...
tapi arini sah la dia menjadi salah seorang pesara..
patutnye 2 tahun lepas dia bersara... tapi dia nak keje lagi...
sambunglah keje 2 tahun..macam tak percaya jek..
pasni ayah dah tak keje lagi...
mcm mane nak pow ayah...hehehehe
tak pe2.... duet pencen ayah kan banyak
sape lagi nak abes kan.... kalo bukan anak ayah ni..:D

Ni ayah dan saya... comel x saya??

Alhamdulilah....
before ayah retired ni.... ayah dah tunaikan hajat dia...
nak tau ape???
ayah dah beli tv LCD baru....
waaaaaah
boleh la mengadap tv hari-hari...
tapi tak adil...
tv lama tu ayah bagi iman buat maen PS2....
selain tu, ayah dah beli mesin basuh automatik baru..
senang la anak ayah yang malas ni basuh baju yang berlambak-lambak tu...

Alhamdulilah...
tahun ni murah rezeki ayah....
dapat menantu baru...
dan hadiah yang paling besar untuk ayah pada tahun ni adalah
Ayah & mak dapat pergi haji tahun ni...insyallah
jangan lupe doakan noi cepat kawen tau ... hehehehe

LASTLY....
sorry tak dapat sambut besday ayah kat umah...
busy sgt kat hospital...
dah macam doktor yang blurr je...
sebab noi bukan doktor ..
noi kan dietitian to be yg tak kurus2 lagi...

Eleh...
ayah mesti sambut besday kat hotel kan...
ceh!! tak adil... noi nak ikut!!!

Hepi besday ayah..
semoga panjang umur...
and murah rezeki...
noi janji akan bawak calon menantu yg terbaek dr ladang...
ayah nak ladang yg kat m'sia ke nak yg oversea?? hehehe

1 comments:



hazaryu said...

terbaik dari ladang..aku suke ayt itu..

p/s pak cik, selamat ulangtahun kelahiran.semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki, insyaallah.amin.

Related Posts with Thumbnails