::Padan muka!!::

Salam...

" dulu banyak sangat relax... sekarang padan muke aku!!"

MyEm0.Com

huh!!.
hari ni 2nd day aku di PPUKM...
maknenye dah 2 hari aku jadi Super senior..
tapi ia tak bagi ape-ape makne kalau dah jadi senior,knowledge still mcm budak tak pernah belajar...
honestly..
aku cuak gilerrr..

Tadi aku attach kat OPD...
no bad..
tapi still gerun abes...
bila je Dietitian suro buat mock kaunseling..'
jantung aku dah dup dap dup dap
lutut dah mengeletar...
harap2 bukan aku le kena jadi dietitian olok2..

pUhhh..
MyEm0.Com
alhamdulilah.. naseb baek bukan aku...
dah la tak ingat mekanisme penyakit...
sure tergagap punyer...
teruk nye aku....
tu la cuti tak bace buku...
kan dah menyesal...
yang aku pikir sekarang adalah...

"Boleh tak kalau aku nak jadi budak 1st year yang baru masuk U...
skema pakai baju kurung biru pergi lecture hall buat muka selenge dan ternganga bile lecturer ajar...
MyEm0.Com
lepas tu.. balik hostel dengan gembiranye dan tido sepuas-puasnye???"

Biarpon sekarang aku dah boleh pakai lab kot konon2nyer mcm doktor poyo gi check patient satu PPUKM..

tapi apelah makne disebalik memakai lab kot buruk yang terkena chemical time aku wat analisis diet dengan muka bangga kalau tanye pasal nama ikan pon aku tak pass...

nampak sangat tak ready langsung...
so
PADAN MUKA AKU!!!
sape suro banyak sangat relax....

3 comments:



Lien Abdullah said...

ak pn sama...tp ak pakai lab coat yg kotor ngan bahan analisis tu...haha

Lien Abdullah said...

eh, silap komen...ak nk ckap, lab coat ak x de sisa bahan analisis tu..hehe

Anonymous said...

fuza,,dah jd bdk sekolah blk kn sbb pakai beg yg bau plaza gm th,,ha2-dila


Related Posts with Thumbnails