::Masa merempitku hampir tamat::

Salam...

MyEm0.ComSuke tak kalau dapat berita gembira?
berita yang boleh membuatkan kita tersenyum sepanjang hari,
berita yang boleh membuatkan hati kita berbunga macam ada taman dalam hati..
kalau gembira ape respon kita?
macam nak lompat tinggi-tinggi ..
macam nak
MyEm0.Comjerit kuat-kuat sampai anak tekak keluar
Oitt! sila kawal diri anda ya...

Entry kali ni nak cakap pasal 'masa merempitku hampir tamat'
apa kena mengena dengan kegembiraan aku hari ni?
Jeng.. jeng .. jeng
Actually..
Setelah penat bertungkus lumus..
bermandi peluh blaja time panas...
MyEm0.Com
terpakse mengadap orang yang kita tak kenal dengan rasa Dup dap,,dup dap
Finally,
Hari ni aku lulus test jpj kereta!!
so dah boleh bawak kereta...
masa untuk aku merempit hampir tamat sebab maybe pasni
MyEm0.CommemBROOM plak..


cik yatre cakap " Laen kali bolehlah rase maz bawak kereta pulak, ko kan ada kereta auto"

cik Yatre sila jangan risau ya.... kalau aku 'ade berani'.. Insyallah sampai la kereta yang aku bawak sendiri dirumah ko.

Teringat kalo dulu-dulu masa tak ade lesen kete,
aku tension jek.. ade kereta kat umah pon aku tak boleh nak bawak..
terpakse la merempit..
nak curi-curi bawak kereta, aku memang tak berani langsung..

Tapi persoalannya sekarang:
MyEm0.Com
nak bawak kete mane satu ek?
nak bawak yang manual....huwaaa!!! macam kurang keberanian jek
nak bawak yang auto....(penat je blaja kereta manual.. kalo bawak kereta auto kang lupe plak nak bawak kereta manual)

Conclusion nyer... kalau tak mengigil kepala lutut aku bawak kereta.. Insyallah bergeraklah kereta yang aku bawak (cuak beb)


p/s:: sempena nak raikan kejayaan aku ..(ye ye jek), aku telah melepakkan diri dengan member2 di JJ, Nusajaya dan Singgah SelaluJb... tapi oleh kerana sekarang udah mengantuk kerana kepenatan. esok jelah aku sambung...

6 comments:



Yatre Hayati said...

maz maz maz..kalo ko yang belanja kat singgah selalu, lengkaplah ari aku!

Wanie said...

eh3 ko dah ad lesen?bgusla leh g sunway slalu..hahaha..xpn g wet world?hehe

hazaryu said...

cik kak,bawa keta manual je..bukan susah pun,nnti ko lg expert ba keta auto...

noi_azufham said...

yat:: kalau aku blanje ko kat singgah selalu.. selalu la aku kne blanje ko hehehe


cik bilis: kl kete byk!! aku takut

azah: insyallah aku cuba test try...

aiSha said...

yeah!! mastura da ad lesen.. aku belom!! yeah haha..
ko xmo mrempit ngan prince dastan? hahah

noi_azufham said...

mualimah:: kalo dgn prince dastan, aku merempit naek kuda la br syok..

Related Posts with Thumbnails