::Susah gak nak jawab::

Salam...

MyEm0.Com
Antara soalan objektif & subjektif
aku rela jawab soalan objektif
sebab senang..
tak peningkan kepala..
TAPI
Banyak-banyak soalan kat dunia ni..
kenape la ko tanye soalan subjektif tu...
soalan yang aku kena pikir 10x...
kena tanye pendapat orang..
kena belek buku..
kena berangan-berangan dulu..
barulah dapat jawab soalan ko...


Entry kali ini aku nak citer pasal kawan aku yang sorang ni..
ada masalah katanya..
huh!! bunyi macam serious.
.MyEm0.Com
dia pon msg aku thru' FB..
lebih kurang macam ni la perbualan aku n kawan aku @ Mr MA di FB

Mr MA : Maz

Aku : yup, nape?

Mr MA : how to tackle girl?

Aku : hahahahaha...dah jumpe ke?

Mr MA : hahaha.. aah

Aku : ko buat baik dengan dia la

Mr MA : sebenarnya, aku dah jumpe 2 orang, tak tau nak pilih mane satu..

Aku : ko rase mane satu yang ko selesa?

Mr MA : seorang matang, sorang lagi ceria

Aku : dah berape lama kenal?

Mr MA : Baru 2 minggu

Aku : aku rase kan... baik ko kawan dulu dgn dorang..tengok yang mane sesuai.. tak payah nak glabah2 couple cepat2...

tut..tut... sampai situ je discussion kitorang

MyEm0.Com
conclusion dari pertanyaan yang aku susah nak jawab:

> 1) aku rase Mr MA salah tanye orang kot.. sebab kalo tanye camne nak ngurat pompuan mane lah aku ade xperiences..ingat aku lesbo ke?? hahaha.. ngurat laki pon tak pass...

>2) aku rase Mr MA salah orang kot... sebab aku pon kantoi bab cinta-cintan ni..sebenarnye semua jawapan bg soalan mR MA tu, aku tanye kat adik aku,dia bagi jawapan aku tulis je..

>3) aku rase 2 minggu tak cukup nak menilai hati seseorang..baik berkawan dulu baru lah tau hati budi masing-masing

lastly:
aku langsung tak pro dgn bab perasaan ni... kalau tanye pasal soalan add math ke, sejarah ke, biologi ke.. boleh lah aku jawab . tapi bab hati n perasaan aku kena belek buku, kena berangan2 dulu baru aku jawab soalan tu yek...
MyEm0.Com

9 comments:



selendang ungu said...

nape ko x jawab cmni?
"pilihlah ak, ko kan dah lama kenal ak" ...hahaha

noi_azufham said...

Lol.. mestilah aku jual mahal hahahah

ROSE MISHAN said...

haha..x bleh blah linda..
MA? MA yg tu kah.. ;p

noi_azufham said...

kak ros...MA yg aku citer kat ko la..igt x?

ROSE MISHAN said...

hihi^^ ingt sgt..ZZZZZZZ

noi_azufham said...

Lol... ko igt yg Zzz ke?? kesian beb dia..asyik kne bahan je ngan kwn2 aku..

zither said...

lahh ingatkan betul2 ada penyelesaian, baru nak kutip tips kat sini.

huh saya baru aje kena tadi. ermm, malu arh nk cakap. aihh

hazaryu said...

aku rasa ape yg ko cakap tu betul la...kiranya ko dah menjawab la soklan dia tu

Yatre Hayati said...

maz..aku taw sape Mr MA tuh! nama nganjeng siot!

Related Posts with Thumbnails